Все, що робить власник сайту – він робить із метою.

Для кожного ця мета своя. Але всі хочуть знати, чи йдуть вони у вырному напрямку, чи ні. Коли у нас є різні джерела трафіку та продажів, ми хочемо знати – наскільки ефективний кожен із них і який із них приносить максимальний прибуток, який приносить максимальний трафік, а який спосіб – взагалі неефективний.

Ми всі прагнемо знати перераховані вище речі, але за фактом більшість навіть не здогадується про те, як насправді у них справи. Переоцінити володіння такою інформацією неможливо.

Для нас є дуже потужні сервіси web-аналітики, такі як Google Analytics.

Ці сервіси на вигляд дуже прості, але криють у собі такий величезний набір професійних інструментів, що навіть не кожен професіонал про них знає і вміє користуватися хоча б половиною.

Ми надаємо унікальну можливість для будь-якого бізнесу за лічені секунди отримувати найцінніший саме для вас зріз інформації – за тими подіями, які є ключовими саме для вашого бізнесу.

Хто володіє інформацією – володіє світом. 

Яку інформацію можна отримати від системи аналітики?

Аналітику можна навчити відстежувати будь-які дії користувачів на сайті.

Здійснення користувачем ключової дії на сайті називають конверсією. Кожна сторінка сайту повинна мати мету, а отже, і конверсію. Залежно від типу та призначення сторінки, конверсією може бути безліч факторів або їх сукупність.

Приклади:

  • Головна сторінка сайту. На головній сторінці часто розміщують інформацію про компанію, про ключові продукти, новини та багато іншого. Але для комерційного сайту, швидше за все, конверсією буде перехід на сторінку послуги або категорії товарів. У цьому випадку відстежується або клік за певною кнопкою або посиланням, або шлях: головна сторінка – категорія послуг – послуга (для сайтів із більш складною структурою).
  • Картка товару. Цілком логічно, що нам потрібно відслідковувати додавання товару в кошик. Але цього не достатньо. Нам також важливо відстежувати завершення оформлення замовлення. Кількість кинутих корзин нам багато може сказати про зручність оформлення замовлення на сайті.
    Також корисно передавати до системи аналітики інформацію про вартість замовлення. У нас з'явиться поняття вартості конверсії.
  • Інформаційні сторінки. Для того, щоб мати уявлення про ефективність Ваших статей у блозі, можна відслідковувати час перебування користувача на сторінці і те, чи він прокрутив сторінку до кінця.

Ці приклади охоплюють переважну більшість необхідних методів відстеження конверсії. Але цього нам мало. Якщо ми комплексно займаємося просуванням сайту та залученням трафіку з різних джерел, ми хочемо розуміти, звідки прийшли ті люди, які здійснили конверсію. І тоді ми зможемо приймати рішення про те, в яке джерело трафіку потрібно вкласти більше коштів, а в якому джерелі потрібно переглянути стратегію.

Як навчити аналітику давати нам таку необхідну інформацію?

Для відстеження кожної події програмісти пишуть скрипти, які надсилають потрібну інформацію в систему аналітики під час здійснення конкретної дії користувачем.

Скільки коштує налаштування відстеження подій?

Вартість залежить від того, скільки та яких подій потрібно відстежувати і від якості верстання сайту. Більшість виконаних нами робіт з налаштування аналітики були з бюджетом 80-300 USD.

Налаштував аналітику — і все гаразд?

На жаль, ні.

Google Analytics – дуже складна система, з якою важко працювати навіть професіоналам. Щоб навчитися самостійно читати інформацію в цій системі, швидше за все, доведеться пройти спеціальне навчання.

Для того, щоб Вам не доводилося ламати над цим голову, ми розробили систему автоматичних звітів.

Що таке автоматичний звіт web-аналітики?

Програма збирає всі необхідні Вам дані з Google Analitycs і якщо потрібно, то й з адмінки сайту, формує звіт у вигляді зрозумілих списків та таблиць та надсилає на e-mail.

Такі звіти можуть надходити з різною періодичністю на різні адреси. Це ви зможете налаштовувати самостійно.

Вартість послуги автоматичних звітів – 120 USD на рік.