Розробка CRM та ERP систем

Що таке CRM та ERP?

Слова CRM та ERP відомі досить широкому колу людей, особливо серед управлінців, але різницю між ними, дозволимо собі сказати, знають лише фахівці.

Якщо не вдаватися до нюансів, то CRM — це взаємодія з клієнтами (зовнішні засоби), а ERP — це управління компанією (внутрішні засоби).

На практиці, у реальному житті вони зазвичай змішані. Наприклад, якщо ми відправляємо менеджера на зустріч із клієнтом, це і управління персоналом, і робота з клієнтом.

В побуті CRM стало ім'ям загальним і має на увазі практично будь-які системи обліку. Так на цій сторінці і ми, говорячи про CRM, матимемо на увазі розробку систем обліку будь-якого призначення.

Переваги розробки CRM-системи у WEB ROOM

01 / Надійність

  • Складаємо та підписуємо ТЗ
  • Підписуємо договір
  • Надаємо довічну гарантію на написаний нами програмний код

02 / Сервіс

  • Ми допомагаємо продумати функціонал сайту та скласти стратегію технічного розвитку проекту
  • При потребі ми можемо навчити Ваших співробітників роботі з сайтом

03 / Технології

  • Наш технічний директор – чемпіон світу з програмування на PHP Він заклав найвищий рівень якості наших продуктів та особисто контролює кожен проект.
  • Наша основна спеціалізація – це швидкість. Навіть замовивши сайт на готовому двигуні, ви можете розраховувати на найкращі показники швидкості, які можливі в рамках цього програмного забезпечення.
  • Верстання сайту ми робимо повністю вручну, не використовуючи фреймворків.
  • Якщо ми розробляємо або допрацьовуємо якийсь функціонал, весь програмний код ми пишемо самі і відповідаємо за нього.
  • Добре володіємо питанням технічної пошукової оптимізації
  • Ми можемо зробити сайт, готовий до величезних навантажень. Наш рекорд – 100 відвідувань за секунду (більше 8,5 млн. відвідувань на добу) з часом відповіді сервера 40 мілісекунд на VPS вартістю 10 USD/місяць.

Навіщо потрібна розробка унікальних CRM-систем?

Розробка CRM-системи потрібна для організації зручного обліку в одному місці та автоматизації бізнес-процесів.

Переважна більшість комерційних систем обліку є універсальними, тобто. дозволяють вирішувати величезний спектр завдань. На жаль, за універсальність доводиться платити зручністю програми. Враховуючи те, що більшості користувачів CRM-систем зазвичай потрібно не більше ніж 10-20% можливостей, це стає проблемою. Адже для грамотного користування програму доведеться вивчити повністю, і для виконання простих завдань в універсальних програмах доведеться робити набагато більше дій, ніж потрібно було, якби система була ексклюзивною (розробленою спеціально для потреб Вашої компанії). Також варто зазначити, що більшість універсальних систем є комп'ютерними програмами та не можуть працювати на мобільних пристроях.

Ще одна вагома причина – замовити розробку CRM-системи – це брак функціоналу готових систем. Ми часто зустрічаємо компанії, які використовують одночасно 4-5 різних CRM-систем. Це виглядає так: клієнтів ведуть в одній системі, проекти – в іншій, документообіг – у третій, звернення – у четвертій тощо.

Такий підхід дозволяє значно заощадити гроші та час на впровадження електронного обліку, але створює низку серйозних проблем.

Основна проблема полягає у складності зв'язати ці системи між собою та налаштувати обмін даними. Ми неодноразово зустрічали компанії, які не мають зв'язку з фахівцем, який налаштовував інтеграцію цих систем. Зрештою, ніхто до ладу не розуміє, як усе разом працює і всі сподіваються, що нічого не зламається.

Через складність такої синхронізації, часто налаштовують обмін тільки ключовими даними, а більшість рутинної роботи залишається не автоматизованою.

Наведу приклад одного такого випадку. У компанії працює 5 менеджерів із зарплатою 700 USD. Кожен із них витрачає 1,5 дні на тиждень на складання звітності, зіставляючи дані із різних систем. Нескладними обчисленнями ми можемо визначити, що компанія щомісяця витрачає 1050 USD на виконання роботи, яку можна автоматизувати та, в данному випадку, повністю окупити автоматизацію за 6-7 місяців.

Стільки коштує розробка CRM-системи?

Вартість системи обліку залежить від кількості необхідних інтерфейсів та складності їхньої програмної логіки.

Найпростіший інтерфейс, який ми робили, коштував 200 USD. Найскладніший коштував замовнику 5000 USD.

Системи, які ми робили, включають від 1 до 3 складних інтерфейсів. Кожен складний інтерфейс зазвичай супроводжує 5 простих.

Більшість систем, які ми розробляємо, мають середній бюджет 10 000-15 000 USD, і зазвичай на повну реалізацію йде 7-10 місяців.

Як ми працюємо?

Інтерв'ю
Ми вивчаємо суть проблем компанії з обігом даних та бізнес-процесами. З'ясовуємо побажання замовника. На основі цієї інформації ми пропонуємо стратегію вирішення поставлених завдань. Після узгодження стратегії ми складаємо функціональне завдання, яке включає список основних і супутніх інтерфейсів майбутньої системи обліку і коротко описуємо їх призначення. На основі функціонального завдання ми можемо приблизно передбачити вартість та терміни реалізації системи.
Складання технічного завдання

Після затвердження функціонального завдання підписується договір на розробку Технічного завдання (High Level).

Розробка технічного завдання для CRM-системи включає прототипування інтерфейсів системи та опис всього функціоналу.

На підставі технічного завдання ми визначаємо вартість та терміни реалізації проекту, а також ймовірну похибку в оцінці.

MVP

Для середніх та великих систем обліку ми спільно із замовником визначаємо MVP (Minimum Viable Product – мінімально життєздатний продукт). Іншими словами, визначається мінімально-можливий функціонал для запуску системи. Запуск MVP дуже важливий для систем з багатомісячною реалізацією: не тільки для того, щоб якнайшвидше дати замовнику можливість окупати свої інвестиції, але іноді при тестуванні MVP стають очевидними помилки у постановці завдання розробнику, і це вимагає коригування функціонального завдання.

Дизайн

Розробка системи починається з розробки дизайну. Дизайнер малює частину сторінки в кількох варіантах та показує Вам. Після затвердження концепції, дизайнер домальовує одну сторінку і ще раз показує замовнику цілісний вид обраної концепції. Після затвердження малюються решта сторінок системи.

Для зниження вартості розробки CRM іноді замовники відмовляються від розробки дизайну. В цьому випадку, верстальник буде працювати не за дизайном, а за прототипом, використовуючи стандартне оформлення. Існує також проміжний варіант, коли дизайнер малює лише кілька основних інтерфейсів та елементи для інших сторінок (наприклад, іконки), а верстальник працює, використовуючи прототипи та дизайн відмальованих сторінок.

Верстка, програмування та наповнення

Після затвердження дизайну наші програмісти приступають до найскладнішої та найдовшої роботи з автоматизації Ваших завдань та створення органів управління системою.

Тестування та запуск

Коли система готова, ми тестуємо її та запускаємо.

Бріф на розробку CRM

Контактна інформація
Коментар
Відправлення
Додайте файл (до 3Мб)
Файл занадто великий
Дякуємо за звернення!

Як ми робимо системи обліку?

Для розробки CRM-систем ми користуємося стандартним набором технологій WEB-розробок, а саме: PHP, MySQL, JavaScript, HTML, CSS. Це дає Вам незалежність від розробника, систему зможе підтримувати будь-який досвідченний WEB-програміст.