Створення корпоративного сайту

Основною метою розробки корпоративного сайту є продаж послуг компанії.

Для реалізації цієї мети Вам знадобиться не просто сайт, а професійний інструмент продажу послуг.

Ми будемо раді допомогти Вам продумати проект і розробити корпоративний сайт, який вирішує Ваші завдання та приносить прибуток.

Переваги створення корпоративного сайту у WEB ROOM

01 / Надійність

  • Складаємо та підписуємо ТЗ
  • Підписуємо договір
  • Надаємо довічну гарантію на написаний нами програмний код

02 / Сервіс

  • Ми допомагаємо продумати функціонал сайту та скласти стратегію технічного розвитку проекту
  • При потребі ми можемо навчити Ваших співробітників роботі з сайтом

03 / Технології

  • Наш технічний директор – чемпіон світу з програмування на PHP. Він заклав найвищий рівень якості наших продуктів та особисто контролює кожен проект.
  • Наша основна спеціалізація – це швидкість. Навіть замовивши сайт на готовому двигуні, ви можете розраховувати на найкращі показники швидкості, які можливі в рамках цього програмного забезпечення.
  • Верстання сайту ми робимо повністю вручну, не використовуючи фреймворків.
  • Якщо ми розробляємо або допрацьовуємо якийсь функціонал, весь програмний код ми пишемо самі і відповідаємо за нього.
  • Добре володіємо питанням технічної пошукової оптимізації
  • Ми можемо зробити сайт, готовий до величезних навантажень. Наш рекорд – 100 відвідувань за секунду (більше 8,5 млн. відвідувань на добу) з часом відповіді сервера 40 мілісекунд на VPS вартістю 10 USD/місяць.

Середня вартість розробки корпоративного сайту

Вартість:
від 1500 USD
Терміни:
від 1 місяць
Задайте нам свої питання
+38(050) 696-55-82

Процес створення корпоративного сайту

Інтерв'ю
Роботу над проектом ми починаємо зі знайомства із замовником та його бізнесом. На цьому етапі важливо зрозуміти цілі та завдання, план розвитку та очікування клієнта, а також конкурентні переваги. Потрібно визначити конкурентів та проаналізувати їх сайти на предмет сильних та слабких сторін. На підставі цієї інформації можна скласти функціональне завдання (перелік сторінок та їх функції) та приблизно визначити вартість та строки реалізації проекту.
Складання технічного завдання

Після затвердження функціонального завдання підписується договір на розробку Технічного завдання (High Level). На цьому етапі створюються прототипи інтерфейсів сайту і детально описується функціонал.

На підставі Технічного завдання складається точна вартість та терміни розробки корпоративного сайту. Після затвердження Технічного завдання підписується договір на створення корпоративного сайту та розпочинається основна робота.

Розробка дизайну

Робота над дизайном починається з опрацювання концепції. Дизайнер малює частину сторінки в кількох варіантах та показує Вам. Після затвердження концепції, дизайнер домальовує одну сторінку і ще раз показує замовнику цілісний вигляд обраної концепції. Після затвердження малюються решта сторінок сайту.

Верстання, програмування та наповнення

Коли дизайн сайту намальовано та затверджено, у гру вступають наші технарі, які верстають дизайн, допрацьовують функціонал та налаштовують систему. Також ми повністю наповнюємо головну сторінку сайту та по кілька елементів кожного типу контенту та пишемо інструкції щодо наповнення сайту.

Тестування та запуск

Коли сайт повністю зверстаний та наповнений, ми його тестуємо та запускаємо. На цьому процес розробки закінчено.

Бріф на розробку корпоративного сайту

Контактна інформація
Розширений бріф Скорочений бріф
Завдання
Тип розробки
Структура
Дизайн
Ми маємо
Кількість необхідних ресайзів сторінок для адаптивного сайту
Контент
Функціонал
Мовні версії
Коментар
Відправлення
Додайте файл (до 3Мб)
Файл занадто великий
Дякуємо за звернення!

Як має бути побудований корпоративний сайт?

Під час створення корпоративного сайту, в першу чергу, потрібно ретельно продумати структуру сайту. Якщо Ви пропонуєте велику кількість послуг, їх потрібно розбити на логічні групи (категорії).

На сторінці кожної групи, окрім переліку послуг, має бути текстовий опис. Більшою мірою, цей текст потрібен для пошукових машин, щоб сайт міг підніматися на позиції в пошуковій видачі.

Сторінки самих послуг потрібно постаратися зробити «продаючими». Для цього потрібно відповісти на найважливіші питання, що хвилюють відвідувачів сайту. У більшості випадків це буде наступний перелік питань:

  1. Що Ви робите?
    Опис послуги
  2. Чому послугу потрібно замовити саме у Вас?
    Переваги компанії, особливості технологій та переваги робочого процесу
  3. Підтвердження
    Досвід, що підтверджує те, що у Вас є компетенція у цьому питанні, або портфоліо
  4. Гарантії
    Якщо Ви їх надаєте.
  5. Вартість послуги або онлайн-калькулятор вартості робіт
    Якщо вартість послуги можна порахувати за конкретною формулою
  6. Форма для звернення та контакти