Створення інтернет-магазину
Комерції у глобальних мережах вже не перший, не другий, і навіть не третій десяток років. Перша історична покупка через прото-інтернет (ARPANET) була здійснена в 1971 році, а перша система онлайн-продажів була представлена ще в 1979, і на початку 1980-х онлайн-торгівля в цивілізованому світі вже йшла на повну силу. Вже понад 20 років двом китам інтернет-торгівлі: Amazon та eBay.
Проте фундаментальної, ідеальної, остаточної системи для створення інтернет-магазину не було і немає. Кожен тип бізнесу вимагає особливого підходу та особливого функціоналу, а розробники таких систем намагаються зробити їх універсальними, тобто. підходять для максимальної кількості завдань, але при цьому не задовольняють їх на 100%. І тому дуже важливо визначитися з особливостями бізнесу та постаратися підібрати для інтернет-магазину систему, яка зможе забезпечити максимальну кількість необхідного функціоналу та дати можливість до розвитку.
Саме тому ми підходимо до кожного інтернет-магазину індивідуально з самого початку.
Переваги створення інтернет-магазину в WEB ROOM
01 / Надійність
- Складаємо та підписуємо ТЗ
- Підписуємо договір
- Надаємо довічну гарантію на написаний нами програмний код
02 / Сервіс
- Ми допомагаємо продумати функціонал сайту та скласти стратегію технічного розвитку проекту
- При потребі ми можемо навчити Ваших співробітників роботі з сайтом
03 / Технології
- Наш технічний директор – чемпіон світу з програмування на PHP Він заклав найвищий рівень якості наших продуктів та особисто контролює кожен проект.
- Наша основна спеціалізація – це швидкість. Навіть замовивши сайт на готовому двигуні, ви можете розраховувати на найкращі показники швидкості, які можливі в рамках цього програмного забезпечення.
- Верстання сайту ми робимо повністю вручну, не використовуючи фреймворків.
- Якщо ми розробляємо або допрацьовуємо якийсь функціонал, весь програмний код ми пишемо самі і відповідаємо за нього.
- Добре володіємо питанням технічної пошукової оптимізації
- Ми можемо зробити сайт, готовий до величезних навантажень. Наш рекорд – 100 відвідувань за секунду (більше 8,5 млн. відвідувань на добу) з часом відповіді сервера 40 мілісекунд на VPS вартістю 10 USD/місяць.
Середня вартість розробки інтернет-магазину
У вартість входить:
- Встановлення та базове налаштування CMS
- Часткове редагування макетів дизайну (перефарбувати, прибрати/додати блоки)
- Базове наповнення (кілька категорій, кілька товарів, головна сторінка)
- Встановлення 2-3 модулів
У вартість входить:
- Проектування інтерфейсів у двох видах (для десктопних пристроїв та для смартфонів) наступних сторінок: головна сторінка, сторінка категорії товарів, сторінка пошуку, сторінка товару, сторінка кошика, сторінка помилки 404
- Розробка макетів дизайну спроектованих сторінок
- Встановлення та базове налаштування CMS
- Адаптивне версткання дизайну
- Базове наповнення (кілька категорій, кілька товарів, головна сторінка)
- Встановлення 2-3 модулів
У вартість входить:
- Проектування інтерфейсів у двох видах (для десктопних пристроїв та для смартфонів) наступних сторінок: головна сторінка, сторінка категорії товарів, сторінка пошуку, сторінка товару, сторінка кошика, сторінка помилки 404
- Розробка макетів дизайну спроектованих сторінок
- Встановлення та базове налаштування CMS
- Адаптивне версткання дизайну
- Базове наповнення (кілька категорій, кілька товарів, головна сторінка)
- Середній обсяг програмних доробок. Зазвичай сюди входять такі функції:
- Генератор SEO-тегів для товарів та категорій товарів
- Інтеграція із системами обліку
- Фільтр товарів
- Зв'язки товарів
- Вивантаження фідів у сторонні маркетплейси (Google Merchant, Розетка, Prom.ua)
Додатково ми запропонуємо Вашому інтернет-магазину
Процес створення інтернет-магазину
Після затвердження функціонального завдання підписується договір на розробку Технічного завдання (High Level). На цьому етапі створюються прототипи інтерфейсів сайту і детально описується функціонал.
На підставі Технічного завдання складається точна вартість та терміни розробки інтернет-магазину. Після затвердження Технічного завдання підписується договір на створення інтернет-магазину та розпочинається основна робота.
Робота над дизайном починається з опрацювання концепції. Дизайнер малює частину сторінки в кількох варіантах та показує Вам. Після затвердження концепції, дизайнер намальовує одну сторінку і ще раз показує замовнику цілісний вигляд обраної концепції. Після затвердження малюються решта сторінок сайту.
Коли дизайн сайту намальовано та затверджено, у гру вступають наші технарі, які верстають дизайн, допрацьовують функціонал та налаштовують систему. Також ми повністю наповнюємо головну сторінку сайту та по кілька елементів кожного типу контенту та пишемо інструкції щодо наповнення сайту.
Коли сайт повністю зверстаний та наповнений, ми його тестуємо та запускаємо. На цьому процес розробки закінчено.
І тут починається найцікавіше: до роботи над сайтом підключаються інтернет-маркетологи, завдання яких – зробити сайт популярним та прибутковим. При досягненні відвідуваності, необхідної для об'єктивної статистики, проводиться аналіз ефективності та, при необхідності, складається план доопрацювань сайту та коригується план технічного розвитку проекту.
Бріф на розробку інтернет-магазину
Як вибрати двигун для інтернет-магазину?
Ідеальних двигунів не існує. Кожна система має свої плюси і мінуси. І навіть у теорії побудова ідеальної системи не можлива, оскільки сайт оцінюється з різних точок зору (програмування, дизайн, SEO, зручність тощо) і ці сфери є суперечливими, тобто досягнення ідеалу з однієї точки зору дає великий мінус в інший . Тому при розробці двигуна для сайту розробники намагаються знайти певний баланс.
Вибирати двигун варто той, баланс якого максимально підходить під Ваш проект.
Двигуни для магазину можна розділити на три групи: спеціалізовані системи для e-commerce (серійні/коробкові), системи для текстових сайтів з додатковим розширенням e-commece та унікальні системи (розроблені спеціально під Ваш проект).
Серійні CMS для інтернет-магазину.
Найкращий вибір у більшості випадків. Підходить для магазинів з кількістю товарів до 10 тисяч без доопрацювань та для кількості товарів від 50 до 100 тисяч з доопрацюванням ядра та структури бази даних.
Практично у всіх таких систем є наступний функціонал із коробки:
- Керування категоріями товарів
- Керування товарами
- Керування характеристиками товарів
- Пошук товару
- Порівняння товарів
- Обрані товари
- Оформлення замовлення
- Вказівка ціни зі знижкою
- Система обліку купонів на знижку. Без автоматизації (немає автоматичної генерації купонів та статистики використання)
- Керування покупцями
У таких систем часто немає керування текстовим контентом, а саме створення окремих текстових сторінок та блогу.
На наш погляд, для більшості проектів найкраще підходить CMS Opencart.
Системи для текстових сайтів з розширенням e-commece.
Для стандартного магазину краще використовувати спеціалізовані двигуни, але іноді правильніше використовуватиме двигун призначений для корпоративних сайтів.
Цей вибір буде правильним, якщо у Вас планується менше 2000 товарів у магазині і магазин має бути суміщений із корпоративним сайтом зі складною структурою сторінок.
Як правило, магазинні движки не дозволяють будувати складні сторінки лендингового типу та будувати довільну структуру сайту. Тому для простих магазинів з малою кількістю товарів і з необхідністю побудови складних текстових сторінок такі системи будуть вірним вибором.
Для таких проектів ми використовуємо CMS Joomla з компонентом Joomshopping.
Унікальні системи.
Робити інтернет-магазин на базі унікального двигуна варто тоді, коли Вам потрібна велика кількість унікального функціоналу, коли на сайті планується більше 100 тисяч товарів, і для високонавантажених проектів.
FAQ
Скільки коштує розробка інтернет-магазину?
Вартість дуже залежить від проекту. Найпростіший варіант може коштувати від 600 USD. Але в середньому вартість розробки інтернет-магазину складає 3000-4500 USD.
Скільки триває розробка інтернет-магазину?
В середньому розробка інтернет-магазину займає 2-4 місяці.
З якими двигунами працюєте?
Двигун ми вибираємо в залежності від цілей та задач проекту. Найчастіше це Opencart чи Joomla. Для великих і високонавантажених проектів, ми пишемо двигуни самі. Також іноді ми застосовуємо гібридні рішення (поєднання двох систем).