Ціни на сайти. Розробка та просуванняПри зверненні нового клієнта практичний кожен розробник цікавиться його бюджетом на розробку сайту або додатка, а замовник не хоче відповідати на це питання, оскільки побоюється, що реальна вартість завдання виявиться нижчою, а недобросовісний розробник підніме її до суми, яку озвучив клієнт. /p>

Я не стверджуватиму, що таких випадків не буває: у сфері web-розробок, як і в будь-якій іншій сфері, є несумлінні виконавці.

Проте, через незнання бюджету, розробник може запропонувати Вам невідповідний варіант.

Замовники рідко поводяться з чітким технічним або функціональним завданням, яке можна точно прорахувати. Часто завдання ставиться дуже абстрактно, наприклад: "Нам потрібен інтернет магазин на 2000 товарів, скільки це буде коштувати?" Розробник має безліч варіантів і рівнів складності того, як можна виконати це завдання (відповідно, з великим діапазоном цін), але йому потрібно зорієнтувати Вас за вартістю. Один розробник назве вартість з мінімальним набором найпростіших функцій, інший розрахує ціну з урахуванням максимального набору можливостей магазину (наприклад: фільтром товарів, особистим кабінетом з історією замовлень, інтеграцією з онлайн-оплатою та службами доставки, зручною та інформативною статистикою, адаптивністю дизайну тощо) .Д.). Але коли Ви порівняєте вартість роботи в різних компаніях і, відповідно, оберете (як правило) варіант із найменш дорогих, Ви можете отримати не той продукт, на який розраховували — адже Ви порівнюєте різні пропозиції.

Як же у такому разі оптимально провести моніторинг та вибрати розробника?

Я рекомендую називати розробнику розмір вашого бюджету та просити скласти розгорнуту пропозицію того, що розробник може зробити за Ваші гроші, і в результаті Ви зможете порівнювати не лише вартість, а й кількість та якість функцій Вашого магазину чи іншого проекту.

>

Таким чином Ви зможете відсіяти тих, хто за великі гроші пропонує менш функціональний продукт та максимально ефективно використати ваш бюджет на розробку.